نمونه سوالات طلایی آیین نامه تضمینی و تست شده نمونه سوالات طلایی آیین نامه تضمینی و تست شده بسم ا
نوشته شده توسط : idea
نمونه سوالات طلایی آیین نامه تضمینی و تست شده

نمونه سوالات طلایی آیین نامه تضمینی و تست شده

بسم الله الرحمن الرحیم

نکته:قبل از خرید فایل یا پرسش از بخش نظرات "حتما" تمامی توضیحات را به صورت کامل مطالعه بفرمایید.

حتما خیلی از شما دوستان که در حال خواندن این مطلب هستید تا الان بارها آزمون مقدماتی و یا اصلی را قبول نشده اید و یا نمی خواهید از این دسته افراد باشید و در همان بار اول آزمونات را قبول شوید. ولی برای موفقیت در این آزمونات فقط کتاب های معمولی کافی نیست و نیاز به نمونه سوالاتی می باشد که شانس قبولی شما را در آزمون چند برابر کند و بقول معروف برگ برنده شما باشد ولی متاسفانه افرادی مبتدی و یا سودجو ، نمونه سوالاتی کاملا بی ارزش و به درد نخور را به صورت رایگان و پولی به کاربران عرضه می کنند و کاربران با اعتماد به این افراد و نمونه سوالات با اعتماد به نفس کامل آزمون را می دهند ولی در زمان مشاهده نتایج می فهمند که هم پولشان و هم زمانشان که برای خواندن این نمونه سوالات بی ارزش صرف کرده بودند هدر رفته است و مجبورند دوباره بابت کلاس ها پول اضافی بدهند و دوباره همه چیز را از نو شروع کنند و این یعنی هم پول و زمان با ارزشتان را از دست می دهند "اما" اگر می خواهید که دیگر از این دسته افراد نباشید و یا دفعه ی اولتان است که می خواهید آزمون بدهید و به دنبال نمونه سوالاتی منحصر بفرد هستید پس این مطلب را از دست ندهید!چرا که ما 24 آزمون ، به همراه نمونه سوالات طلایی را در یک برنامه کاربردی برای شما آماده کرده ایم. در این برنامه به صورت کاملا هوشمندانه از شما آزمون گرفته خواهد شد و در پایان آزمون ، کارنامه شما که شامل پاسخ های صحیح ، پاسخ های غلط ، سوالات بدون پاسخ و قبولی یا مردودی شما در آزمون است که به شما ارائه می شود و همچنین در بخش آشنایی با تابلوها و علائم ، شما با هر تابلو و معنی آن آشنا خواهید شد و همچنین آموزش رانندگی ، آزمون شهری ، انواع گواهینامه و...خیلی موارد کاربردی دیگر به شما گفته و آموزش داده خواهد شد و در آخر و از همه مهمتر به شما نمونه سوالات طلایی ارائه خواهد شد که شما فقط با خواندن این نمونه سوالات دیگر نیازی نیست که حتی کتاب های آموزشی و یا هیچ نمونه سوال دیگری را بخوانید. توجه:قسمت سوالات طلایی (منحصر بفرد) بمنظور قبولی فقط در آیین نامه اصلی طراحی شده است و برای قبولی هم در آزمون اصلی و هم آزمون مقدماتی لطفا تمام 24 آزمون را مطالعه کنید.

 

نکته 1:تمامی نمونه سوالات طلایی و 24 آزمون کاملا منحصر بفرد می باشد و از سوالاتی تشکیل شده است که پرتکرارترین سوالات در آزمون های قبل بوده است و شما فقط با خواندن این نمونه سوالات و 24 آزمون شانس قبولی خود را در آزمون اصلی و مقدماتی بالای 90/0 درصد افزایش دهید.

نکته 2:لطفا در هنگام خرید جیمیلتان را به درستی وارد کنید و همچنین اینکه جیمیل .www ندارد و کلمه gmail درست است مثلا جیمیل بنده این است: qwas@gmail.com و شما باید به جای qwas جیمیل خودتان را وارد کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل در دانلود فایل ، لینک دانلود به صورت خودکار به جیمیلتان ارسال می شود.

نکته 3:شماره کارت و تمامی اطلاعات مربوطه که برای خرید ارائه می کنید در اختیار هیچ شخص و یا سازمانی قرار نمی گیرد و شما مستقیما به درگاه بانک موردنظر خود متصل می شوید و تمامی اطلاعات کارت شما نزد بانک صادر کننده کارت شما می باشد و شما از طریق درگاه بانک ، پول را پرداخت میکنید و سپس فایل را دانلود می فرمایید و همچنین لینک دانلود به جیمیلتان ارسال می شود.برای اطمینان بیشتر می توانید بر روی گزینه ضمانت خرید وجه در بخش خرید کلیک کنید و نماد اعتماد این سایت را مشاهده فرمایید.

نکته 4:پس از پرداخت وجه برای دانلود فایل حتما در آخر بر روی گزینه سبز رنگ "تکمیل خرید" کلیک نمایید تا به صفحه دانلود منتقل شوید و در صورت بروز هرگونه مشکل ، وجه پرداخت شده توسط شما ، توسط سیستم بانک کشوری بدون هیچ کسری طی 72 ساعت آینده به حساب شما بازگشت داده می شود.

نکته 5:برای دانلود فایل ، از برنامه ADM استفاده کنید که می توانید از طریق اینترنت دانلود نمایید و همچنین فرمت فایل زیپ (zip) است و شما می توانید با برنامه winrar که می توانید از اینترنت دانلود نمایید ، فایل را باز کنید و برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید.

نکته 6:این برنامه مخصوص سیستم عامل "اندروید" می باشد و کاملا آفلاین است (یعنی برای اجرا نیاز به اینترنت ندارد)

قیمت واقعی این برنامه بالای صد هزار تومان است اما ما این برنامه را فقط به قیمت 20 هزار تومان گذاشته ایم که باز هم برای رضایت کاربران از قیمت این برنامه کاربردی کم کرده ایم و با 50 درصد تخفیف فقط با قیمت "10 هزار تومان" برای دانلود گذاشته ایم.

صحبت خودمونی:ببینید دوستان برای رفتن سر کلاس ها و رفت و آمد و خیلی چیزهای دیگر چقدر هزینه می کنید؟ مطمعنا بالای صد هزار تومان و تازه اونم با استرس اینکه آیا در آزمونات قبول میشم یا نه و اگر قبول نشید مجبورید همه چیز را دوباره شروع کنید چون گواهینامه رانندگی خیلی مهم است و کسی نمی تونه بگه که من احتیاجی به گواهینامه ندارم پس به قول معروف خودتون را خلاص کنید و فقط با پرداخت هزینه یک جفت کفش دمپایی برنامه رو دانلود کنید و از بابت آزمون ها راحت باشید و هزینه اضافی پرداخت نکنید. ما هم تا جایی که توانسته ایم قیمت این برنامه رو کم کرده ایم که هر کسی با هر توان مالی بتونه برنامه رو دانلود کند و به امید خدا در تمامی آزمون ها موفق باشید.

"سوالات خود را می توانید از بخش نظرات با ما در میان بگذارید و ما طی مدت زمان ده دقیقه الی دو روز به سوالات شما پاسخ خواهیم داد."



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید







:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: